2009. május 23., szombat

Megint vizsgák

Egyébként megint vizsgázom, nem dolgozom, a hat vizsgából már kettőt sikerrel abszolváltam, ráadásul a komolyabbak közül.
Azonban hatalmas bárdként leng a fejem felett a pénzügy jog szigorlat. Mivel az első félévemet egy csodának köszönhetően sikerült teljesítenem - ami annyit tesz, hogy az 500 oldalas könyvre volt másfél napom, reménytelenül lapozgattam, hat lóval kellett behúzni a vizsgára, mert nem akartam megszégyenülni tudatlanságom miatt, majd máig ismeretlen okból kaptam egy kettest - most szigorlatra 1000 oldalt kell megtanulnom, mintha most látnám először. (javamra szóljon, hogy bejártam előadásokra... legálábbis általában bent voltam... legalább a felén... vagy csak egy kicsivel kevesebben...)

Fülemben cseng a Tanszékvezető Úr egyik elhangzott mondata: "És ha ebből a szempontból nézzük, meg kell állapítanunk, hogy az adózásról szóló törvény nem csak érdekes, de különösen izgalmas is." (Istenem, szegény ember, micsoda élete lehet!)

Ezt fogom a szem előtt tartni, amikor halálra unom magam.

Nincsenek megjegyzések: