2010. június 23., szerda

Elismerés

Úgy tűnik, mostanság onnan kapok elismerést, ahonnan a legkevésbbé várnám. Például egy hithű katolikus blog szerzője* úgy gondolta, "Kreatív blogger" díjjal jutalmaz egy olyan "istentelen", és a keresztenységgel kapcsolatban finoman fogalmazva is eretnek nézeteket valló szerzőt, mint én. Teszi ezt annak ellenére, hogy nem ért velem egyet vallási kérdésekben, hogy jobban vagy épp kevésbbé rúgtam már össze a port az ő blogjáról az enyémre tévedt olvasóival, vagy épp az ő blogján a saját olvasóival.

A vallásos intolerancia rá nem jellemző. Ám olvastam már felháborodott kommentet az ő oldalán, mely felrótta neki, hogy egy olyan embert népszerűsít, s olyannal barátkozik, aki a Katolikus Egyház pusztulását akarja (ez volnék én).

Most tovább kellene adnom a díjat hét embernek, de sajnos mindig én vagyok az a galád ember, aki az ilyen láncokat megszakítja. Én nem adom tovább. Elteszem magamnak ezt a meglepő elismerést. 

* A szerzőt és az írásait kéretik nem bántani!

Nincsenek megjegyzések: