2010. április 4., vasárnap

"Csillagikrek"

Tegnap az újonnan felfedezett V című sci-fi sorozatot kezdtük el nézni. Legnagyobb megdöbbenésünkre, Michael J. Foxot láttuk a 2009-es sorozat egyik szereplője, Chad Decker, a riporter szerepében. El nem tudtam képzelni, mégis mit tettek a parkinson-kóros színésszel, hogy ennyire jól néz ki. Azt a lehetőséget, hogy Chad Deckert nem Fox játsza, még az elején kizártuk. Nemcsak a vonásai, de a mimikája, az alacsony termete is stimmelt. Ennyire két ember nem hasonlíthat. Gondoltam számítógépes technikára, meg arra is, hogy annak, aki gazdag és híres, talán mégiscsak könnyebb a dolga, ha gyógyíthatalan betegségek elleni küzdelemről van szó.

Az első epizód megtekintésének végén már annyira furdalt a kíváncsiság, hogy mégis megnéztem a stáblistát. Nem Fox az, hanem egy másik színész, Scott Wolf. A hasonlóság elképszető, s azon is jót nevettem, hogy egyikük róka (Fox), a másikuk pedig farkas (Wolf).

Csináltam egy-két összehasonlító fotót, hogy megmutassam, ezek ketten valóban teljesen egyformák...


... fiatal korukban is teljesen egyformák votak...





Mixcheal Andrew Fox és Scott Richard Wolf életrajzát átolvasva megállapítottam, hogy a két színész azonos hónapban született, Fox 1961. június 9-én, míg Wolf 1968. június 4-én. Azon gondolkodom, hogy ha beleásnám magam az asztrológiába meg a számmisztikába, és jobban utána olvasnék a két színész életének, biztos találnék egy csomó "csodás" hasonlóságot (pl. mindketten színészek). Ebből kiindulva írhatnék egy könyvet mondjuk "Csillagikrek" címen, amiben feltárnám a csillagok csodás hatását az emberi sorsokra, illetve megállapítanám, hogy a hasonló külsővel rendelkező emberek hasonló sorssal rendelkeznek (tehát mondjuk prognosztizálhatnám, hogy Scott Wolf is számítson valami durva gyógyíthatalan betegségre, amelynek megélésétől megnemesül a lelke, segít sok ártatlanon és jobb ember lesz). A könyv végén pedig adhatnék életvezetési tanácsokat. Mindezek a dolgok nagyon népszerűek mostanság, és meg is tudnám írni úgy, hogy sikeres legyen. Jól jönne egy kis plusz pénz.

Kár, hogy természetemből fakadóan egyszerűen sosem voltam képes hazudni.