2008. november 7., péntek

Illatok

Gyakran utazom csukott szemmel a buszon. Egyrészt, mert el akarom kerülni rosszarcú emberekkel a szemkontkatust (akiket egyébként folyamatosan néznék) másrészt mert fáradt vagyok. Ilyenkor általában a hangokra figyelek. A héten egy ilyen alkalommal azonban friss kenyér illata csapott az orromba, valakinek a kosarából. Gondoltam egyet, és figyelmemet tudatosan a buszon terjengő szagokra fordítottam.

Utazás közben, lehunyt szemmel a következő szagokat éreztem:
- friss kenyér
- testszag.
- kellemes öblítő illat
- testszag
- égett gumiszag
- vágott fű illata (novemberben?)
- testszag
- parfüm
- parfüm + testszag speciális keveréke
- csöves szag
- leégett kipufogó szag (általában minden megállóban)
- friss kenyér (a nagyobb fékezéseket követően)
- tömény kipufogó szag
- testszag
- tömény férfi dezodor
- öregasszony szag
- testszag

Aztán leszálltam.

Nincsenek megjegyzések: