2009. október 8., csütörtök

Tréning

Ezen a héten négy napos kommunkiációs és konfliktuskezelő tréningen vettem részt a város peremén. Sok pénz a semmire - ez az általános véleményem a hasonló képzésekről, leginkább azért, mert úgy vélem, valójában sok értelme nincs. Szakmai téren hasznavehetetlen, elveszi az időm, aki meg nem tudja kezelni a konfliktusokat és a stresszt, nem ezen a négy napon fogja megtanulni.

Szó se róla, én a magam részéről a foglalkozások jelentős részén remekül szórakoztam, szituációs játékokat játszottunk, kooperációs feladatokat kellett együtt megoldanunk, filmeket elemztünk konfliktuskezelés és kommunkiációs szempontból, illetve személyiség teszteket töltöttünk ki.

A legnagyobb meglepetés azonban a mai, egyben utolsó napon ért. A tréning vezetője négyszemközt megkérdezte tőlem, hogy tanulok-e tovább, mert ő mindenképpen fontosnak tartja, hogy egy ilyen ember, mint én, ne tékozolja el a képességeit. Neki, aki számtalan ilyen tréninget levezetett már, van szeme ahhoz, hogy lássa: a többiektől magasabb tájékozottsággal és intelligenciával rendelkezem. Ne vesszek el a cégen belül.

Szerencsére nem kell attól tartanom, hogy elbízom magam, kétlem, hogy tovább tudna nőni az egom. De azért nagyon jól estek a szavai, nem minden nap mondanak nekem ilyet.

Nincsenek megjegyzések: