2009. június 23., kedd

Lassan őröl

Végül oda is eljuttunk, hogy tanúként idéztek a már említett ügyben. Lassan de biztosan őrölnek az állami gépezetek, talán nyugdíj előtt eljutunk a bíróságig is.

Ma reggel kilenckor beslattyogtam a kapitányságra, hogy megtegyem a vallomásom. A rendőrég épülete felér egy időutazással. Szerintem meg sem születtem, mikor utoljára festették, és nem hinném, hogy élnek még a kőművesek, akik a csempéket és járólapokat tették fel. Berendezés ügyileg azért jobban áll a magyar rendőrség, csak olyan 20-30 évesek lehettek a bútorok, és a szék is kibírta, amíg rajta ültem. Számítástechnikából meg elképesztően fejlődnek, a gép alig lehet több 10 évesnél, és csak kétszer fagyott le, amíg kihallgattak. Az sem a gép miatt történt, hanem valami központi rendszerhiba miatt. Ez annyit jelentett, hogy nem csak a mi, de mindenki gépe lefagyott (a mellettünk éppen gyanúsítottat kihallgató hölgy által gépelt vallomás is elszállt - ennyit a kihallgatás "intim" körülményeiről). Igazán szívet melengető érzés lehet egy ilyen helyen dolgozni.

A jó hír, hogy a taxis vezetői engedélyét bevonták, így aztán még ha komolyabb büntetést nem is kap, azt hiszem, már ezért megérte.

Maga a kihallgatás egyébként korrekt módon zajlott, szépen részletesen leírtunk mindent, ezzel kapcsolatban nincs mit mondanom, hisz már elmondtam. Hacsak azt nem hogy még olyan dolgokra is emlékeztem, amelyekre nem gondoltam volna, hogy emlékszem, és nem gondoltam volna, hogy lényeges - köszönhetően a jól feltett kérdéseknek. A két kifagyással együtt röpke 2 óra alatt végeztünk az egésszel.

Nincsenek megjegyzések: