2010. március 7., vasárnap

Hastánc újratöltve

Ugyan kicsit szíven ütött a felismerés, hogy az a "pár éve", mikor én hastáncoltam, konkrétan hét esztendőt takar, de ez azért nem jelenti azt, hogy túlkorosnak érezném magam. Persze hét év az hét év, úgyhogy bármilyen jól ment is a dolog egykor, kizártnak tartottam, hogy a kezdőtől magasabb szinten kezdjem újra.

Így aztán két héttel ezelőtt türelmetlenül ácsorogtam huszadmagammal egy fitnessteremben. Kb. négy éve szerettem volna folytatni hastánctanulmányaimat, de jobb későn, mint soha. Attól is tartottam, hogy én leszek az egyetlen csontos lány a jelentlezők között, ám szerencsére összesen hárman vagyunk, és egyikünk még tőlem is soványabb.

Szerénytelenül mondom, hogy bár néhány mozdulat nehezen frissül, pár bonyolultabb viszont annyira bennem van, mintha hét éve mást sem csináltam volna.

Azért van még hova fejlődni...

Nincsenek megjegyzések: