2008. december 21., vasárnap

Sedith, a NŐ

Tegnap a munkatársam azt mondta, segítsek neki harisnyát venni, mert vele ellentétben én olyan "nő" vagyok, biztos jó az ízlésem, és tudok neki segíteni.

5 éve nem hittem volna el, hogy valaki ezt mondja majd nekem. És most is olyan furcsa volt. De ma már tudom, hogy férfi teszi a nőt, mint ahogy nő a férfit, mert férfi nélkül a nő, nő nélkül a férfi, csak egy ember. Egymás mellett kapnak értelmet. (ha valaki mellett nem tudsz nő lenni, vagy férfi, akkor valami hibádzik, legalábbis az én tapasztalataim szerint)

Végül egy lila, rombusz mintás harisnyát vettünk.

1 megjegyzés:

nonameblogger írta...

"ha valaki mellett nem tudsz nő lenni, vagy férfi, akkor valami hibádzik"
Valóban. Az ugye nem baj, ha a kettő felváltva vagyok? De sosem egyszerre, azaz a "vagy" kritérium abszolút teljesül :D:D