2009. január 27., kedd

Nem éghetek le!

Miután tegnap bent voltam közigazgatási jogból korrepetálódni (mert annyira hülye vagyok, hogy negyedszer buktam) és a tanárnő annyira rendes volt, hogy ingyen és bérmentve szánt rám egy órát az idejéből - csak rám! -, hogy a fejemben lévő hatalmas gubancot - melybe mindenféle közigazgatási szervek gabalyodtak - kibontsa, lesülne a pofámróla a bőr, ha ötödszörre is megbuknék.

Ráadásul azt mondta nekem, a segítségéért csupán egy sikeres vizsgával tartozom.

Ráadásul ő fog vizsgáztatni.

Nem égek le, jól húzok, nem égek le, jól húzok...

6 megjegyzés:

annalight írta...

no?

Sedith írta...

holnap megyek

annalight írta...

let the force be with you

Névtelen írta...

Az én kommentjeim miért nem jelennek itt meg, hm?

Névtelen írta...

No, mégis: Szóval azt írtam már tegnap, hogy ez a tanár dolga... Hogy ha megkéred, magyarázza el. Ezért fizetik! :)

Jól ment?

Unknown írta...

Sikerült neki... :)