2009. január 4., vasárnap

Pontokba szedve:

Ann-nál találtam, meg már olvastam máshol is, legfőbb ideje, hogy én is lenyúljam.

Étel: hortobágyi húsos palacsinta
Ital: gin tonic
Alkohol: Bailey's
Szín: lila
Együttes: Beatles!
Színész: Liam Neeson
Színésznő: Catherine Zeta Jones
Film: Star Wars, Forrest Gump
Sorozat: Róma, The Shield, X-Akták
Szám: a végtelen

Hiszel-e:

Horoszkópban: nem
Istenben: nem
Túlvilágban: szeretnék, de túl sokat foglalkozom mostanság tudományokkal, és egyre valószínűtlenebbnek tűnik a létezése
Földön kívüliekben: nincsenek, csak jó messze, és nem tudnak ide jönni... ugye...?
Magadban: néha túlságosan is

Mit gondolsz róla?

Álmok: álmodni jó! Egy időben írtam, rendszereztem, fejtettem az álmaimat. Ma már csak az igazán érdekeseket jegyzem le.
Szerelem: szeretni jó! Fa leszek, ha fának vagy virága...
Élet: élni jó! Csak nem pont olyan, ahogy gyerekként elképzeltem.
Halál: igazából nem érdekel, 50 év múlva visszatérhetünk rá.
Dohányzás: nem szeretem, és az se érdekelne, ha betiltanák.
Káromkodás: attól függ, de általában zavar

Egyik-másik:

Vanília-csoki: csoki-vanília
Sör-bor: Baileys :D
Szárazföld-tenger: mindkettő felváltva
Fekete-fehér: régen fekete, ma már fehér
Hideg-meleg: Meleg. Utálok fázni.
Nap-Hold: Nap
Állat - ember: Az ember egy kiemelkedő intelligenciával rendelkező földi állat, tehát ha azt mondom állat, abba az ember is beletartozik
Rend - rendetlenség: rend

Közösség:

Szeretsz vásárolni? nem. Szeretném, ha mindenem csak úgy lenne. Magától.
Szeretsz emberekkel találkozni? szeretek, de általában nem tudok velük mit kezdeni
Hogy jössz ki a környezeteddel? leginkább sehogy, a környezetem általában előbb-utóbb semleges lesz velem kapcsolatban
Mikor ismerted meg a mostani legjobb barátodat? nincsenek barátaim
Szeretsz középpontban lenni? szeretnék...
Szereted, hogy ha boldog emberek vesznek körül? mindenki szereti, ha boldog emberek veszik körül, mert jó hatással vannak rá
És ha szomorúak? ha nem akarnak belerántani a szellemi nyomotukba, és nem cuppantják el az energiáim
Milyennek tartanak a többiek? mondtak rám olyat, hogy visszahúzódó, mondtak rám olyat, hogy "túl sok", és egy volt osztálytársam kijelentette, hogy engem nem szeretnek (mármint a volt osztálytársaim). Tényleg nem szerettek, de valamiért mindegyik nálam sírta ki magát.

Előfordult már, hogy:

Ültél már repülőn? igen
Voltál külföldön? igen
Sírtál mások előtt? igen
Másztál fára? gyerekkoromban folyamatosan. Le is estem.
Találkoztál már híres emberrel? Vikidál Gyulától meg Halász Jutkától kértem autogrammot, és elől álltam egy Eros Ramazotti koncerten. Varga Miklós pedig egyszer nekem énekelte az Európát.
Eltört egy csontod? nem
Be kellett feküdnöd kórházba? igen, mert 8 évesen nekiszálltam fejjel egy radiátornak, és sugárban hánytam
Telefonbetyárkodtál? nem, gyermeteg dolog
Lógtál az iskolából? soha
Úsztál tengerben? igen
Voltál templomban? 12 évesen lettem katolikus - rendhagyó szertartás volt. De egyébként nem gyakorlom a vallást.
Fent maradtál egész éjszaka? igen
Táborban voltál? többen is
Gondolatban megöltél valakit? nem, de már támasztottam fel

Egyéb:

Jobb, vagy balkezes vagy? jobb
Mi van az egérpadodon? laptopom van
Mi van az ágyad alatt? semmi nem fér az ágyam alá
Mitől félsz a legjobban? az UFÓ-któl. De mint mondtam, nem léteznek, vagy ha igen, nagyon messze vannak, és nem tudnak ide jönni.
Mi jár most a fejedben? Kedden vizsgázom nemzetközi jogból, és nem tanultam eleget.
Vannak háziállataid? Van egy cica itt, Cirmi, otthon Betyár és Artúr, és nagyon szeretnék egy nagy jákó papagájt

Múlt:

Akit a legjobban hiányolsz: a múltból senkit
Amit a legjobban hiányolsz: a főiskolás éveket. Fogalmam nem volt arról, mennyire semmi gondom.
Életed legszebb időszaka: lsd. köv
Életed legrosszabb időszaka: erre a két kérdésre is 50 év múlva térjünk vissza.
Ha visszamehetnél az időben, hova mennél? Azzal kezdeném, hogy megvizsgálnám az ókori Földközi-tengeri medence kultúráit, meggyőződnék arról, hogy több ókori civilizáció valóban matriarcha volt-e, aztán elmennék egy Beatles koncertre.
Egy dolog, amit megbántál: Egyszer két fiút hülyítettem egyszerre. Ha eszembe jut, azóta is lelkifurdalásom van.
Egy dolog, amit elfelejtenél: lsd. előző
Mi akartál lenni, ha nagy leszel? kőműves. Sikerült.

Jövő:

Állás: van
Házasság: előbb-utóbb szeretnék, de csak a ruha miatt
Gyerekek: 25 éves koromra szülni akartam, de látom, hogy nem fog összejönni
Fiad neve: András
Lányod neve: Abigél
Hol fogsz lakni? Városban semmiképp nem. Mondjuk hegyen, a világtól távol. Vagy annyira nem távolt, de kieső helyen.
Mit fogsz csinálni 20 év múlva? Fogalmam sincs. De tényleg. Remélem nem azt, mint most.

Nincsenek megjegyzések: